...aKu buKan uNtukMu....

sungguh....
aku penat menunggunya...
selama manapun aku menanti...
aku pasti dia xkan menerimaku...
itu aku tahu....
walau apapun aku redha Ya Allah....
mungkin dia bukan yang TERBAIK untuk diriku...
mungkin kau telah sediakan sese0rang yang lebih baik daripadanya...
dan...
mungkin juga aku bukan yang TERBAIK untuk dirinya...
aku sedar Ya Allah...
aku memang tak sesuai untuk digandingkan bersamanya...
kerana...
dia terlalu baik dan sempurna...
sedangkan aku??...
hanya insan biasa...
yang xpunya apa2 keistimewaan...
dia memerlukan insan yang setaraf dengannya...
d0aku untuknya...
jangan pernah b0san mencari C.H.E.N.T.A yang sejati...
jangan melupakan insan yang xpernah sesaat pun melupai dirinya....


SaRaNghYe ;-)

0 0712 suka k0men bl0g h0neyz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
COPYRIGHT@SEGALA YG TERCATAT DI ATAS ADALAH HAK MILIK MISZ HONEYZ